Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Hejhallå,..

Av jennifer wikman - 5 januari 2009 14:46

Hejsan :)

Jag hade tänkts börja blogga här istället.. bloggagratis har som en mkt finare design! :p haha, blogga.se är ju konstig! Haha, Jaja..

mitt liv just nu; Det är faktiskt helt okej. Och jag tror inte det skulle kunna vara bättre.


Kärleken; Har ingen kille just nu, men de kommer väl ;)


Familjen; Just nu är storasyster i vargön/vänersborg. Men hon åker hem idag, kul har hon då säkert haft! :) Och pappa, just nu ligger han och ser modo - färjestad, gammal match? .. han hoppas på att somna, för inatt kl 2 ska han se sverige - canada! ;p haha. De är typ, final!


övrigt; ja, övrigt blir då vad jag gjort under dagarna. Och då börjar jag från och med

söndag - Jag var i stallet, red på min underbara halvfoderhäst, det gick jätte bra. Han var superfin. på kvällen när jag kom hem, så satt jag på datorn, duschade& mös. Senare på kvällen, runt nio for jag till tessan, vi skulle se film, när jag var påväg dit så rinde sofi. Och hon skulle också komma å se film med oss :) när jag och tessan satt och valde film ringde sofi, hon ville att vi skulle komma och möta henne.. då gjorde vi det, och sen när vi kom till tessan igen, så såg vi rosa avsnitt 7-12 typ! ÅÅh, ville är så ssnygg! :-* haha, aja. Sen när filmen sluta, så spelade vi skipbo, tessan vann& jag kom två! ;) sofi förlorade alltså. Sen for jag och sofi hem till mig, satt på datorn 10min tp, sen la vi oss! :)

måndag (idag) - När jag vaknade så kom engla och roger, jag gick upp. Och satt och såg lite tv. Sen kom jag på, att jag hade pålle idag, så ja sa de till pappa, och han sa att engla kunde följa dit idag. Så när sofi hade vaknat, for vi till hedén. Och så va vi där typ .. 45minuter, och sen for vi till stallet. Sofi var snäll och mockade åt mig.. medans hon gjorde de, gjorde jag maten! :) haha, sen hämtade jag han, ställde han i boxen och skulle just ta av täcket när jag kom på att jag inte hann rida idag. Så engla fick sitta på han när täcket var på. Och de var nog bra, så slapp jag börja hålla på med sadeln och sånt. Sen så gick ja ut med han till hagen igen, och ja.. sen for vi! :) hehe..


 nu om typ en timma, ska jag fara till gammelmormor, där ska vi äta. Jag, mamma&benny.. efter det, ska jag,sofi, emelie&tessan fara och bowla. Om sofi klarar dt asså.. HOPPAS ÄLSKLING! <3 aja, nu ska jag ta och ställa mig i duschen.. ha dt bra. Pusshej..



/ j.

 
 
kraaka

kraaka

5 januari 2009 15:13

Nada :) nice som den är :D

http://krakka.se

 
Ingen bild

jennifer

5 januari 2009 15:20

kraaka, jag tackar! (a) haha :)

 
emelie,

emelie,

5 januari 2009 22:16

vafan!:o.. du har redan fått kommentar, och det har inte jag!:(.. jag har inte en enda:o

http://www.emeliielaestander.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer wikman - 19 april 2009 14:23

Ny blogg!   www.jenniiferwikman.blogg.se ! Endast för att josephine sa att blogg.se är bättre, :) ...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 19:12

Hej. Nu sitter vi hemma hos Micaela och funderar på vad vi ska ta och göra ikväll! Någon som vet vad man kan göra. Eller .. rättare sagt! Vill någon göra något med oss nu? :D ...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 13:52

Tjatja. Ska till micaelas morbror jonny idag. Elr, ja det är inte säkert. Haha :) men aa. Ska väl bli en lugn kväll för oss ikväll. Tror jag, eller så blir den väl som alla andra ;-) hahah.. Nu ska jag inte skriva nåmer blogg. Alltså, för dagen! Elle...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 13:50

Hej. Jag har funderat på att ha en frågestund för er som läser min blogg. Och även för er som inte läser. Vad tycker ni? Ska jag, eller ska jag inte? Jag vill precis inte baiita alla med det, men vore kul att få svara! :-) ...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 00:33

Tja0.   Natten blev tillbringad med micaela & sofi. De var ju kul! :) vi gjorde inte så mycket på kvällen, men ja. På dagen var vi på stan åså, sen for vi till philip. Var grymt skoj! Men vi gick typ direkt, iaf jag&ela. För vi skulle dra till elias...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards