Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

tänk alla gånger..

Av jennifer wikman - 10 januari 2009 01:40

Lite saker jag skrivit själv.. säg vad ni tkr? ALLA SAKER STÄMMER FAN!


Jag har äntligen börjat leva igen - Men då kom du in i bilden igen, och mitt liv blev ett helvete!


första gången jag såg dig - Blev jag kär.
Andra gången jag såg dig - Höll jag om dig.
Tredje gången jag såg dig - Var den sista gången.


Ta alltid vänskap före kärlek, annars när du tappar kärleken - vart är vännerna? borta!



Att vara kär är bara en lek!



Jag saknar ditt sätt att se på mig - Jag saknar dina varma kramar - Jag saknar att känna dina läppar mot min hud - Men nu i efterhand ser jag verkligen vilken idiot du är!

 
 
Ingen bild

m

19 januari 2009 15:57

för att göra det bättre, kan du uppdatera oftare ;) varje dag helst.

 
Ingen bild

e

25 januari 2009 20:43

precis, uppdatera oftare! är tråkigt att inte ha nånting att läsa :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer wikman - 19 april 2009 14:23

Ny blogg!   www.jenniiferwikman.blogg.se ! Endast för att josephine sa att blogg.se är bättre, :) ...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 19:12

Hej. Nu sitter vi hemma hos Micaela och funderar på vad vi ska ta och göra ikväll! Någon som vet vad man kan göra. Eller .. rättare sagt! Vill någon göra något med oss nu? :D ...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 13:52

Tjatja. Ska till micaelas morbror jonny idag. Elr, ja det är inte säkert. Haha :) men aa. Ska väl bli en lugn kväll för oss ikväll. Tror jag, eller så blir den väl som alla andra ;-) hahah.. Nu ska jag inte skriva nåmer blogg. Alltså, för dagen! Elle...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 13:50

Hej. Jag har funderat på att ha en frågestund för er som läser min blogg. Och även för er som inte läser. Vad tycker ni? Ska jag, eller ska jag inte? Jag vill precis inte baiita alla med det, men vore kul att få svara! :-) ...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 00:33

Tja0.   Natten blev tillbringad med micaela & sofi. De var ju kul! :) vi gjorde inte så mycket på kvällen, men ja. På dagen var vi på stan åså, sen for vi till philip. Var grymt skoj! Men vi gick typ direkt, iaf jag&ela. För vi skulle dra till elias...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards