Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Rubrik saknas

Av jennifer wikman - 18 mars 2009 19:34

Hejsan, har haft ett "litet" uppehåll med bloggen. HELT utan förvarning ;) haha.. skillad jag är.. Blogg är jobbigt att skriva, så jag skriver jävligt sällan! Aja,

Just nu -

mår du? jag mår bra.

lever du? öh, jadu.. ja lever ett normalt liv.

Tänker du på? Morgondagen - vallsberget! :) och en person, nämner inte vem!

Gör du vadå? Msn, skriver blogg, smsar ! :) 

Känner du dig? Perfekt, helt perfekt.. :)

vill du pussa? hemligt !; ) 

vill du krama? - många, jävligt många.

vill du träffa? Malin, tindra, niklas,micaela,sofi, lesta, bäkk, jenniferborg.. 


Haha, idag har aj vart på skolan - bowlat&stan! :) ehjå, kul vare !;) på lördag ska ja te luleå (y) .. HEHEeeeee. i är buuusih.

denna tjej - jenniferborg - har gjort min dag idag, för hon frågade faktiskt om min blogg ;v.. ingen annan har gjort dt. HAHAHA, holyshit! ;) 

.. ska gå nu, orkar inte skriva mer, :o elr, jo.. imorn ska ja på valls (h) herå! ;*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer wikman - 19 april 2009 14:23

Ny blogg!   www.jenniiferwikman.blogg.se ! Endast för att josephine sa att blogg.se är bättre, :) ...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 19:12

Hej. Nu sitter vi hemma hos Micaela och funderar på vad vi ska ta och göra ikväll! Någon som vet vad man kan göra. Eller .. rättare sagt! Vill någon göra något med oss nu? :D ...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 13:52

Tjatja. Ska till micaelas morbror jonny idag. Elr, ja det är inte säkert. Haha :) men aa. Ska väl bli en lugn kväll för oss ikväll. Tror jag, eller så blir den väl som alla andra ;-) hahah.. Nu ska jag inte skriva nåmer blogg. Alltså, för dagen! Elle...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 13:50

Hej. Jag har funderat på att ha en frågestund för er som läser min blogg. Och även för er som inte läser. Vad tycker ni? Ska jag, eller ska jag inte? Jag vill precis inte baiita alla med det, men vore kul att få svara! :-) ...

Av jennifer wikman - 18 april 2009 00:33

Tja0.   Natten blev tillbringad med micaela & sofi. De var ju kul! :) vi gjorde inte så mycket på kvällen, men ja. På dagen var vi på stan åså, sen for vi till philip. Var grymt skoj! Men vi gick typ direkt, iaf jag&ela. För vi skulle dra till elias...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards